LAVIČKOVÁ, Hana. Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy. Pedagogická orientace. Česká pedagogická společnost o.s., 2015, roč. 25, č. 2, s. 188-224. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-2-188.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy
Název anglicky Artistic text in didactic apparatus of reading textbooks for primary schools:Results of an analysis
Autoři LAVIČKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogická orientace, Česká pedagogická společnost o.s. 2015, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/3420/pdf5
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00083084
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-2-188
Klíčová slova česky umělecký text; literární výchova; primární škola; čítanka; didaktickýaparát čítanek; obsahová analýza
Klíčová slova anglicky artistic text; literary education; primary school; reading textbook; didactic apparatus; content analysis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 6. 3. 2016 11:12.
Anotace
Cílem empirické studie je představit výsledky obsahové analýzy podob zadání didaktického aparátu čítanek určených pro žáky primární školy z hlediska jeho směřování k naplnění přímé práce žáků s uměleckými texty zařazenými do čítanek.
Anotace anglicky
The aim of the study is to present empirical results of a content analysis of didactic apparatus reading books designed for pupils in primary schools in terms of its progress towards the fulfillment of direct pupils work with artistic texts in reading books.
Návaznosti
MUNI/A/0813/2013, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2014)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 18:10