Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1300808, author = {Pešková, Karolína and Janko, Tomáš and Lupač, Michal and Ševčík, Karel and Doležal, Tomáš and Moravec, Josef and Sýkorová, Pavla and Češková, Tereza}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {curriculum; primary and lower secondary school; methodological approach; theoretical framework; empirical findings}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7582-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1300808 AU - Pešková, Karolína - Janko, Tomáš - Lupač, Michal - Ševčík, Karel - Doležal, Tomáš - Moravec, Josef - Sýkorová, Pavla - Češková, Tereza PY - 2014 TI - Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075825 KW - curriculum KW - primary and lower secondary school KW - methodological approach KW - theoretical framework KW - empirical findings N2 - V odborné knize jsou rozpracovány teoretické rámce, metodologické přístupy a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum různých forem existence kurikula (především projektovaného kurikula). V jednotlivých kapitolách jsou řešena výzkumná témata jako komparace kurikula tělesné výchovy, finanční gramotnost v kurikulu, názory žáků na elektronické učebnice, rozvíjení kompetence k řešení problémů v hodinách přírodovědy ad. Zastřešujícím a výchozím kurikulárním dokumentem pro tuto knihu je přitom Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, v rámci nějž se většina autorů kapitol vymezuje. Kniha výzkumně pokrývá různé formy existence kurikula (především projektované a realizované kurikulum) a prezentuje návrhy a realizace různých fází výzkumných šetření. ER -
PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ and Tereza ČEŠKOVÁ. \textit{Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Curriculum of primary and lower secondary school: methodological approaches and empirical findings)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN~978-80-210-7582-5.
|