ČERNÝ, Michal. Výukoví roboti: nástroj pro rozvoj algoritmického myšlení. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. Národní ústav pro vzdělávání, 2015. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výukoví roboti: nástroj pro rozvoj algoritmického myšlení
Název anglicky Robots: a tool for the development of algorithmic thinking
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], Národní ústav pro vzdělávání, 2015, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky robot; algoritmické myšlení; programování; školní robot; informatické myšlení
Klíčová slova anglicky robot; algorithmic thinking; programming; school robot; informatics thinking
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 25. 8. 2015 10:01.
Anotace
Výukoví roboti nesporně představují jednu ze zajímavých forem vzdělávání. Jsou založené na myšlence, že žák programuje svého robota, jehož cena je typicky pod 100 USD. Tímto programováním se učí řešit různé úkoly.
Anotace anglicky
Teaching robots undoubtedly represent one of the most interesting forms of education. They are based on the idea that student programming their robot, whose price is typically below 100 USD. This programming is learning to deal with different tasks.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MUNázev: INTERES - Informační technologie realizované spoluprací
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, INTERES - Informační technologie realizované spoluprací, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 16:10