2015
Analýza nejčastějších problémů pedagogů při osvojování dotykových zařízení ve výuce
OPLATEK, StanislavZákladní údaje
Originální název
Analýza nejčastějších problémů pedagogů při osvojování dotykových zařízení ve výuce
Autoři
Vydání
Závěrečný seminář projektu INTERES, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
dotyková zařízení, výuka, průzkum, USA, ČR
Změněno: 7. 9. 2015 16:49, PhDr. Stanislav Oplatek
Anotace
V originále
V příspěvku byly analyzovány hlavní problémy pedagogů ZŠ a SŠ při práci s dotykovými zařízeními ve výuce a byla doporučena strategie rozvoje kompetencí, eliminujících zjištěné problémy.