k 2015

Analýza nejčastějších problémů pedagogů při osvojování dotykových zařízení ve výuce

OPLATEK, Stanislav

Základní údaje

Originální název

Analýza nejčastějších problémů pedagogů při osvojování dotykových zařízení ve výuce

Vydání

Závěrečný seminář projektu INTERES, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

dotyková zařízení, výuka, průzkum, USA, ČR
Změněno: 7. 9. 2015 16:49, PhDr. Stanislav Oplatek

Anotace

V originále

V příspěvku byly analyzovány hlavní problémy pedagogů ZŠ a SŠ při práci s dotykovými zařízeními ve výuce a byla doporučena strategie rozvoje kompetencí, eliminujících zjištěné problémy.