IVANOVIČ, Mirjana, Stelios XINOGALOS, Tomáš PITNER a Miloš SAVIĆ. Different Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences. In Badica, C., Manoupoulos, Y. The 7th Balkan Conference in Informatics (BCI 2015). 1. vyd. Craiova: ACM, 2015, s. 371-377. ISBN 978-1-4503-3335-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/2801081.2801085.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Different Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences
Název česky Různé aspekty kurzů programování: Mezinárodní zkušenosti
Autoři IVANOVIČ, Mirjana (688 Srbsko), Stelios XINOGALOS (300 Řecko), Tomáš PITNER (203 Česká republika, garant, domácí) a Miloš SAVIĆ (688 Srbsko).
Vydání 1. vyd. Craiova, The 7th Balkan Conference in Informatics (BCI 2015), od s. 371-377, 7 s. 2015.
Nakladatel ACM
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14330/15:00083816
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-4503-3335-1
Doi http://dx.doi.org/10.1145/2801081.2801085
Klíčová slova česky teaching programming; introduction to programming
Klíčová slova anglicky teaching programming; introduction to programming
Štítky firank_B
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D., učo 94. Změněno: 7. 4. 2016 09:38.
Anotace
In this paper, different aspects and experiences from objectoriented programming courses that are taught in three institutions from three different European countries are presented and compared. The emphasis is given on courses' syllabus, organization and methodology of teaching and ways and methods of evaluation of students' knowledge and programming skills. Aspects of technology enhanced learning and accompanying tools and services within these courses are briefly presented and summarized. In the last part of the paper the similarities and differences in delivering the programming courses in these three institutions are discussed.
Anotace česky
V tomto článku jsou prezentovány a porovnány aspekty a zkušenosti z kurzů objektově orientovaného programování, které jsou vyučovány na třech institucích v tří různých evropských zemích. Důraz je kladen na jejich osnovy, organizaci a metodiku výuky, jakož i způsoby a metody hodnocení znalostí studentů. Jsou zde rovněž stručně shrnuty aspekty technologicky podporované výuky a doprovodných nástrojů a služeb v rámci těchto kurzů. V poslední části práce jsou diskutovány podobnosti a rozdíly v programovacích kurzech těchto třech institucí.
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 22:48