SEDLÁKOVÁ, Markéta. Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole. In XXIII. Česká asociace pedagogického výzkumu. Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole
Název česky Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole
Název anglicky Religious and education dialogue in a postmodern school
Autoři SEDLÁKOVÁ, Markéta.
Vydání XXIII. Česká asociace pedagogického výzkumu. Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky náboženství; pedagogika; sociální konstruktivismus.
Klíčová slova anglicky religious; education; social constructivism.
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 5. 3. 2016 23:47.
Anotace anglicky
Postmodernist arguments express skepticism about perceiving the truth as an invariable authority. Religion is a source of cultural and symbolic meanings that help individuals legitimize actions, understand their own existence, and form their identity. The aim of dialogue is the pluralistic, reflexive consideration of the values of other religious and cultures. Peaking under the hood of different discursive contexts eliminates mutual misunderstanding of the subjective constructs of individual actors in social reality.
Návaznosti
MUNI/A/1312/2014, interní kód MUNázev: Koncept výzkumu aktivit a jevů v současném světě v kontextu sociální pedagogiky (Akronym: KoVySocped)
Investor: Masarykova univerzita, Koncept výzkumu aktivit a jevů v současném světě v kontextu sociální pedagogiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:36