Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole
SEDLÁKOVÁ, Markéta. Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole. In XXIII. Česká asociace pedagogického výzkumu. Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole |
Název česky | Nábožensko-pedagogický dialog v postmoderní škole |
Název anglicky | Religious and education dialogue in a postmodern school |
Autoři | SEDLÁKOVÁ, Markéta. |
Vydání | XXIII. Česká asociace pedagogického výzkumu. Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | náboženství; pedagogika; sociální konstruktivismus. |
Klíčová slova anglicky | religious; education; social constructivism. |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 5. 3. 2016 23:47. |
Anotace anglicky |
---|
Postmodernist arguments express skepticism about perceiving the truth as an invariable authority. Religion is a source of cultural and symbolic meanings that help individuals legitimize actions, understand their own existence, and form their identity. The aim of dialogue is the pluralistic, reflexive consideration of the values of other religious and cultures. Peaking under the hood of different discursive contexts eliminates mutual misunderstanding of the subjective constructs of individual actors in social reality. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1312/2014, interní kód MU | Název: Koncept výzkumu aktivit a jevů v současném světě v kontextu sociální pedagogiky (Akronym: KoVySocped) |
Investor: Masarykova univerzita, Koncept výzkumu aktivit a jevů v současném světě v kontextu sociální pedagogiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:36