Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1311758, author = {Majcík, Martin}, article_location = {Brno}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-8}, keywords = {block teaching; gifted pupil; education of gifted pupils}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Bloková výuka nadaných žáků}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/1138/1412}, volume = {20}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1311758 AU - Majcík, Martin PY - 2015 TI - Bloková výuka nadaných žáků JF - Studia paedagogica VL - 20 IS - 2 SP - 135-150 EP - 135-150 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - block teaching KW - gifted pupil KW - education of gifted pupils UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/1138/1412 L2 - http://hdl.handle.net/11222.digilib/134075 N2 - Předložená empirická studie se zabývá charakteristikami blokové výuky nadaných žáků pátého ročníku ve srovnání s běžnou výukou v páté třídě. Blokovou výuku můžeme charakterizovat jako určitou formu nadstandardního přístupu vzdělávání nadaných nad rámec běžného kurikula. Hlavním cílem bloků je podpořit rozvoj kognitivních schopností intelektově nadaných žáků. Na základě získaných dat bylo vymezeno celkem pět klíčových charakteristik blokové výuky realizované na vybrané škole. Výzkumné šetření se postupně věnuje jednotlivým charakteristikám a přibližuje je v kontextu reálné výuky. ER -
MAJCÍK, Martin. Bloková výuka nadaných žáků. \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč.~20, č.~2, s.~135-150. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-8.
|