SPURNÁ, Michaela. The Conceptual Framework Of Educational Research Knowledge Transfer. In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Conceptual Framework Of Educational Research Knowledge Transfer
Název česky Teoretický rámec transferu poznatků z pedagogického výzkumu
Autoři SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00083952
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pedagogický výzkum; transfer; výzkumník; učitel; účel
Klíčová slova anglicky educational research; transfer; researcher; teacher; purpose
Štítky mzok, rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.
Anotace
The aim of this article was to create an exact (hierarchical) map (or systematic view) of concepts that related and support topic knowledge transfer.
Anotace česky
Cílem příspěvku bylo vytvořit a prezentovat teoretický rámec v podobě mapy konceptů pro téma transfer poznatků.
Návaznosti
MUNI/A/1219/2014, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2024 02:25