Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství |
Název česky | Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství |
Název anglicky | Unexpected situations for student teacher |
Autoři | NEHYBA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SVOJANOVSKÝ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/15:00081040 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | neočekávané situace; student učitelství; tacitní znalosti |
Klíčová slova anglicky | unexpected situations; student teacher; tacit knowledge |
Změnil | Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44. |
Anotace |
---|
Cílem příspěvku je diskutovat výsledky případové studie studentky učitelství, jenž si kladla za cíl prozkoumat různé typy (a strategie) řešení neočekávaných situací se kterými se může v rámci své učitelské praxe setkat. V neočekávaných situacích se mohou projevovat i tacitní znalosti, proto se tak ve výsledku snažíme odpovědět na otázku: Jakým způsobem studentka učitelství reflektuje neočekávané situace a své jednání v nich s ohledem na své tacitní znalosti? |
Anotace anglicky |
---|
The aim of the presentation is to discuss the results of the case studies of students of teacher training, which aimed at exploring the different types of solutions (strategy) and unexpected situations which may, in the context of their teaching practice experience. In unexpected situations may even manifest tacit knowledge, therefore we try to answer the question: how student of teaching reflects the unexpected situation and his/her actions in them with regard to their tacit knowledge? |
Návaznosti | |
---|---|
GA13-20049S, projekt VaV | Název: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe |
Investor: Grantová agentura ČR, Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe |
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2024 06:15