NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Název česky Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Název anglicky Unexpected situations for student teacher
Autoři NEHYBA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SVOJANOVSKÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00081040
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky neočekávané situace; student učitelství; tacitní znalosti
Klíčová slova anglicky unexpected situations; student teacher; tacit knowledge
Změnil Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
Anotace
Cílem příspěvku je diskutovat výsledky případové studie studentky učitelství, jenž si kladla za cíl prozkoumat různé typy (a strategie) řešení neočekávaných situací se kterými se může v rámci své učitelské praxe setkat. V neočekávaných situacích se mohou projevovat i tacitní znalosti, proto se tak ve výsledku snažíme odpovědět na otázku: Jakým způsobem studentka učitelství reflektuje neočekávané situace a své jednání v nich s ohledem na své tacitní znalosti?
Anotace anglicky
The aim of the presentation is to discuss the results of the case studies of students of teacher training, which aimed at exploring the different types of solutions (strategy) and unexpected situations which may, in the context of their teaching practice experience. In unexpected situations may even manifest tacit knowledge, therefore we try to answer the question: how student of teaching reflects the unexpected situation and his/her actions in them with regard to their tacit knowledge?
Návaznosti
GA13-20049S, projekt VaVNázev: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe
Investor: Grantová agentura ČR, Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2024 06:15