LUPAČ, Michal. Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku. In Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Název anglicky Descriptive content analysis of projected PE curricula in the Netherlands
Autoři LUPAČ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00083994
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky projektované kurikulum; vnitřní kongruence; návodnost; tělesná výchova
Klíčová slova anglicky projected curricula; inner congruence; instructional; physical education
Změnil Změnil: Mgr. Michal Lupač, Ph.D., učo 209483. Změněno: 10. 3. 2016 15:19.
Anotace
Cílem příspěvku bylo popsat projektované kurikulum tělesné výchovy v Nizozemsku, poukázat na jeho formální charakteristiky a obsahovou dimenzi a vymezit jej v rámci faktorů kvality vnitřní kongruence a návodnosti vůči českému RVP ZV.
Anotace anglicky
The aim of this paper was to describe the projected curriculum of physical education in the Netherlands, point out its formal characteristics and content dimension and define it in the context of the quality factors, which are inner congruence and instructional in comparison to the Czech curriculum.
Návaznosti
MUNI/A/1360/2014, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:22