D 2015

„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole

MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ

Základní údaje

Originální název

„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole

Název anglicky

“Way for paper” or interconnecting the knowledge of natural science subjects at primary schools

Autoři

MÁLKOVÁ, Alžběta (203 Česká republika, garant, domácí), Monika ŠINDELKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Irena PLUCKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. od s. 104-112, 9 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00084047

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7996-0

Klíčová slova česky

Integrovaná tematická výuka; integrace; projektová výuka; přírodovědné předměty; základní škola; žák

Klíčová slova anglicky

Integration; Integrated thematic instruction; Natural science; Project learning; Primary school; Pupil

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2016 10:13, PhDr. Mgr. Monika Bortlíková

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá možností integrace poznatků přírodovědných předmětů na základní škole. Teoretická část je zaměřena na terminologické vymezení integrace v primárním vzdělávání a na vybrané strategie integrace výuky. V praktické části je popsáno realizované téma „Cesta za papírem aneb o muži, který chtěl napsat knihu.“ Výzkumná část zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, jakožto zpětné vazby. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

Anglicky

The paper deals with the possibility of integration of knowledge science subjects at elementary school. The theoretical part is focused on terminological definition of integration in primary education and the integration of teaching selected strategies. The practical part describes realized the theme "Journey to the paper or a man who wanted to write a book." The research part includes the evaluation of the questionnaire.