2015
„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole
MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁZákladní údaje
Originální název
„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole
Název anglicky
“Way for paper” or interconnecting the knowledge of natural science subjects at primary schools
Autoři
MÁLKOVÁ, Alžběta (203 Česká republika, garant, domácí), Monika ŠINDELKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Irena PLUCKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. od s. 104-112, 9 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00084047
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7996-0
Klíčová slova česky
Integrovaná tematická výuka; integrace; projektová výuka; přírodovědné předměty; základní škola; žák
Klíčová slova anglicky
Integration; Integrated thematic instruction; Natural science; Project learning; Primary school; Pupil
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2016 10:13, PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
V originále
Příspěvek se zabývá možností integrace poznatků přírodovědných předmětů na základní škole. Teoretická část je zaměřena na terminologické vymezení integrace v primárním vzdělávání a na vybrané strategie integrace výuky. V praktické části je popsáno realizované téma „Cesta za papírem aneb o muži, který chtěl napsat knihu.“ Výzkumná část zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, jakožto zpětné vazby. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.
Anglicky
The paper deals with the possibility of integration of knowledge science subjects at elementary school. The theoretical part is focused on terminological definition of integration in primary education and the integration of teaching selected strategies. The practical part describes realized the theme "Journey to the paper or a man who wanted to write a book." The research part includes the evaluation of the questionnaire.