Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1313895, author = {Sedláček, Martin and Šeďová, Klára}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {classroom communication; perceived learning; teacher clarity; teacher credibility; students' engagement}, language = {cze}, issn = {1802-4637}, journal = {Orbis Scholae}, title = {Komunikace ve školní třídě a žákovské učení}, url = {http://www.orbisscholae.cz/archiv/2015/2015_1_04.pdf}, volume = {9}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1313895 AU - Sedláček, Martin - Šeďová, Klára PY - 2015 TI - Komunikace ve školní třídě a žákovské učení JF - Orbis Scholae VL - 9 IS - 1 SP - 83-101 EP - 83-101 PB - Karolinum SN - 18024637 KW - classroom communication KW - perceived learning KW - teacher clarity KW - teacher credibility KW - students' engagement UR - http://www.orbisscholae.cz/archiv/2015/2015_1_04.pdf N2 - V textu řešíme otázku, zda charakter výukové komunikace ovlivňuje žákovské učení v humanitních předmětech. Autoři představují dotazník zjišťující charakteristiky výukové komunikace spolu s ukazateli percipovaného žákovského učení a prezentují výstupy z analýzy dat na vzorku 256 žáků druhého stupně základních škol v Jihomoravském kraji. Výsledky ukazují, že charakteristiky výukové komunikace velmi významným způsobem ovlivňují subjektivně hodnocené žákovské učení, přičemž se jako nejdůležitější faktor ukazuje žákovská angažovanost v komunikaci. ER -
SEDLÁČEK, Martin a Klára ŠEĎOVÁ. Komunikace ve školní třídě a žákovské učení. \textit{Orbis Scholae}. Praha: Karolinum, 2015, roč.~9, č.~1, s.~83-101. ISSN~1802-4637.
|