Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
LACINA, Aleš a Jana MUSILOVÁ. Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům |
Název česky | Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům |
Název anglicky | Physics Teachers Training versus Physics |
Autoři | LACINA, Aleš a Jana MUSILOVÁ. |
Vydání | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | fyzikální vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | physics education |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: prof. RNDr. Jana Musilová, CSc., učo 851. Změněno: 21. 10. 2015 22:49. |
Anotace |
---|
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky. |
Anotace anglicky |
---|
The paper summarizes experience with physics education and education in supporting mathematical disciplines in plans of physics teaching studies on the Faculty of Science, Masaryk University. It briefly refers to causes of warning downward of physical thinking, knowledge and skills of future graduates in teaching physics. |
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:43