LACINA, Aleš a Jana MUSILOVÁ. Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Název česky Učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Název anglicky Physics Teachers Training versus Physics
Autoři LACINA, Aleš a Jana MUSILOVÁ.
Vydání Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7, 2015.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky fyzikální vzdělávání
Klíčová slova anglicky physics education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. RNDr. Jana Musilová, CSc., učo 851. Změněno: 21. 10. 2015 22:49.
Anotace
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.
Anotace česky
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.
Anotace anglicky
The paper summarizes experience with physics education and education in supporting mathematical disciplines in plans of physics teaching studies on the Faculty of Science, Masaryk University. It briefly refers to causes of warning downward of physical thinking, knowledge and skills of future graduates in teaching physics.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:43