ROUBAL, Jan. Jak je možné učit integraci v psychoterapii. In Martina Fiedlová, Martin Lečbych. Společný prostor / Common space 2015. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. s. 45-58. ISBN 978-80-244-4603-5. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak je možné učit integraci v psychoterapii
Název česky Jak je možné učit integraci v psychoterapii
Název anglicky How can psychotherapy integration be trained
Autoři ROUBAL, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Společný prostor / Common space 2015, od s. 45-58, 14 s. 2015.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14230/15:00081141
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-244-4603-5
Klíčová slova česky integrace v psychoterapii; psychoterapeutický výcvik; společné účinné faktory; základní dovednosti; osobní terapeutický přístup
Klíčová slova anglicky psychotherapy integration; psychotherapy training; common factors; basic skills; personal therapeutic approach
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. MUDr. Jan Roubal, Ph.D., učo 203735. Změněno: 22. 10. 2015 12:58.
Anotace
Text představí model výuky integrace v psychoterapii v rámci psychoterapeutického výcviku. Rozvede proces vytváření výcviku a zdůvodní hlavní nosné principy tohoto modelu: schopnost zaujmout integrativní perspektivu, zaměření na společné účinné faktory, nácvik základních terapeutických dovedností a budování osobního terapeutického přístupu. Součástí textu je i ukázka toho, jak může výzkum praktickým způsobem obohatit psychoterapeutický výcvik.
Anotace anglicky
The model of psychotherapy integration training is introduced in the text. The process of the training creation is explained and the main principles are substantiated: the ability of an integrative perspective, focus on common factors, training of basic skills and building of a personal therapeutic approach. Examples of practical ways the psychotherapy training can be enriched by research are included in the text.
Návaznosti
GAP407/11/0141, projekt VaVNázev: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:25