HLOUŠKOVÁ, Lenka. Profesní přesvědčení ve škole : každý sám za sebe nebo všichni společně? In Konference ČAPV 2015, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, 16.-18. 9. 2015, Plzeň. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní přesvědčení ve škole : každý sám za sebe nebo všichni společně?
Název anglicky Teacher's beliefs in the school : everybody for himself/herself or all together?
Autoři HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference ČAPV 2015, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, 16.-18. 9. 2015, Plzeň, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00084521
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky profesní přesvědčení učitelů; sdílená profesní přesvědčení; inkluzivní vzdělávání; kultura školy
Klíčová slova anglicky teacher's beliefs; shared beliefs; inclusive education; school culture
Štítky mzok, rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 11:18.
Anotace
Vliv individuálních profesních přesvědčení učitelů na jejich pedagogickou práci je známý a z různých úhlů pohledu zkoumaný. Jak je tomu v případě sdílených přesvědčení? Na základě sekundární analýzy dat z polostrukturovaných rozhovorů a dotazníků získaných v rámci vícečetných případových studií základních škol představím, jaká přesvědčení o inkluzivním vzdělávání se na dvou základních školách sdílejí a jak sdílená či naopak individuální přesvědčení ovlivňují charakter kultury dané školy.
Anotace anglicky
The influence of individual teacher´s beliefs towards their teaching is well known and from lots of points of view examined. What about the case of shared beliefs? I will present on the base of secondary analysis of data of semi-structured interviews and of questionnaires from multiple case study, which beliefs about inclusive education are shared by participants of selected basic schools and how shared and on the other hand individual beliefs affect the properties of culture at a given school.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 9. 6. 2024 19:03