2015
Hledání výukových aplikací
KOVÁŘOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Hledání výukových aplikací
Název anglicky
Search for educational applications
Autoři
KOVÁŘOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Tablet ve školní praxi, od s. 19-27, 9 s. 2015
Nakladatel
Flow
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00085200
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-88123-02-6
Klíčová slova česky
informační vyhledávání; informační zdroje; tablety; výukové aplikace
Klíčová slova anglicky
information retrieval; information resources; tablets; educational applications
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2018 10:57, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Dříve nebo později učitel dospěje do situace, kdy musí využít vlastních sil, aby se dostal k aplikaci, kterou chce zařadit do výuky. I v případě, že získá seznam nástrojů doporučených k vyzkoušení, tyto mizí a objevují se stále nové. Proto je vhodné navázat vyhledáváním vlastních nástrojů, které budou vyhovovat právě individuálním potřebám. Každý má jiné požadavky a vyhovuje mu něco jiného, proto pro něj mohou být zajímavé odlišné nástroje, jejichž nabídka je velmi široká a každým dnem se rozrůstá.
Anglicky
Sooner or later a teacher reaches a situation when it is necessary to use own forces to get the teaching application for touch device he or she want to include in teaching. Even if the teacher get a list of recommended applications, they disappear and new ones are emerging. Therefore it is appropriate to establish a searching for own tools that meet individual needs. Each teacher has different requirements and meets something else, therefore different applications may be interesting for him. And their offer changes daily.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MU |
|