KOVÁŘOVÁ, Pavla. Hodnocení efektivity výukové aplikace. In Černý, Michal; Mazáčová, Pavlína. Tablet ve školní praxi. 1. vyd. Brno: Flow. s. 29-36. ISBN 978-80-88123-02-6. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení efektivity výukové aplikace
Název anglicky Evaluation of the effectiveness of educational applications
Autoři KOVÁŘOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Tablet ve školní praxi, od s. 29-36, 8 s. 2015.
Nakladatel Flow
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00085201
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-88123-02-6
Klíčová slova česky evaluační kritéria; hodnocení efektivity; tablety; výukové aplikace
Klíčová slova anglicky evaluation criteria; evaluation of effectiveness; tablets; educational applications
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 8. 3. 2018 10:58.
Anotace
V okamžiku, kdy jste již aplikaci, se kterou chcete pracovat, našli, je podstatné zhodnocení, zda jí opravdu chcete využít. Zde hrají roli různé faktory. Ještě před stažením byste se měli zamyslet nad bezpečnostními aspekty, následně pro praktickou práci je zásadní obsah a forma, kterou nabízí.
Anotace anglicky
When you have found an application you want to work with, it is essential to evaluate whether you really want to use it. Various factors play the role. Before downloading, you should think about the safety aspects, then content and form offered is crucial for practical work.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MUNázev: INTERES - Informační technologie realizované spoluprací
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, INTERES - Informační technologie realizované spoluprací, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:41