Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1321513, author = {Brücknerová, Karla and Novotný, Petr}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {intergenerational learning amongst teachers; learning at the workplace; professional development of teachers; typology}, language = {cze}, issn = {1804-526X}, journal = {Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání}, title = {Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli}, url = {http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1503/lifele20150503140.pdf}, volume = {5}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1321513 AU - Brücknerová, Karla - Novotný, Petr PY - 2015 TI - Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli JF - Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání VL - 5 IS - 3 SP - 140-162 EP - 140-162 PB - Mendelova univerzita v Brně SN - 1804526X KW - intergenerational learning amongst teachers KW - learning at the workplace KW - professional development of teachers KW - typology UR - http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1503/lifele20150503140.pdf L2 - http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1503/lifele20150503140.pdf N2 - Článek nejprve diskutuje možné přístupy k tvorbě typologie mezigeneračního učení a poté představuje konkrétní typologii mezigeneračního učení vycházející z kvalitativního výzkumu mezi učiteli základních a středních škol. Data z 22 rozhovorů byla analyzována na třech úrovních a vznikající typologie byla průběžně ověřována zpětným ukotvováním v datech. Představovaná typologie definuje čtyři typy mezigeneračního učení: přijímající, přetvářející, hledající a inspirující se mezigenerační učení. Tyto typy jsou vyděleny na základě specifik v úrovni obsahů a interakcí, které mezi příslušníky rozdílných generací v rámci učení probíhají. V závěru jsou diskutovány možné přínosy pohledu na mezigenerační učení prostřednictvím představené typologie. ER -
BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli. \textit{Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání}. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, roč.~5, č.~3, s.~140-162. ISSN~1804-526X.
|