BAKEŠOVÁ, Václava. L aventure de la lecture. In Kunešová, Květa. Les enjeux du jeu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, s. 35-42. ISBN 978-80-7435-623-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název L aventure de la lecture
Název česky Dobrodružství četby
Název anglicky The adventure of reading
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Les enjeux du jeu, od s. 35-42, 8 s. 2015.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00085358
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-623-0
Klíčová slova česky čtení; čtenář; hravé přístupy ke čtení; Daniel Pennac; Pierre Bayard; Yael Hassan
Klíčová slova anglicky reading; reader; playful approaches; Daniel Pennac; Pierre Bayard; Yael Hassan
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 9. 3. 2016 12:48.
Anotace
Cette étude est une analyse de différentes positions susceptibles de jouer un role important dans le processus de l éveil de la motivation pour la lecture (parents, chercheurs, enseignants et lecteurs). Elle est basée sur les idées de Daniel Pennac (et de son livre Comme un roman) et Pierre Bayard (et de son texte Comment parler des livres que l on n a pas lus) et est une réflexion sur le role des livres dans un cadre scolaire.
Anotace česky
Tato studie analyzuje různé role, které by mohly hrát důležitou úlohu v procesu probouzení motivace ke čtení (rodiče, výzkumní pracovníci, učitelé a čtenáři). Je založena na myšlenkách Daniela Pennaca (a jeho knihy Jako román), Pierra Bayarda (a jeho textu Jak mluvit o knihách, které jsme nečetli) a je reflexí o úloze knih ve školním prostředí.
Anotace anglicky
This study is the analysis of different positions likely to play an important role in the process of the awakening of the motivation for reading (parents, researchers, teachers and readers). It is based on the ideas of Daniel Pennac (and his book Comme un roman) and Pierre Bayard (with his text Comment parler des livres que l on n a pas lus) and reflects on the role of books in a school setting.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 05:34