ČINČERA, Jan. Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education. 2015, roč. 10, č. 3, s. 1-15. ISSN 1802-3061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.499.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy
Název česky Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy
Název anglicky Application of the RWL model for evaluation of a residential environmental program
Autoři ČINČERA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education, 2015, 1802-3061.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/15:00085373
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499
Klíčová slova česky Evaluace programu; Real World Learning; pozorování, environmentální výchova
Klíčová slova anglicky program evaluation; Real World Learning; observation; environmental education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jan Činčera, Ph.D., učo 96852. Změněno: 23. 12. 2015 09:47.
Anotace
Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.
Anotace anglicky
On the basis of a specific example, the article discusses an application of the Real World Learning (RWL) model for an evaluation of a residential, environmental education program. It describes application of the model for an entry program analysis, formulation of key concepts and follow-up observation of the program. In its final part it discusses strong and weak points of application of the model in evaluation practice. The model is evaluated as a useful but demanding tool requiring experienced evaluators.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 07:42