Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1322367, author = {Mareš, Jan and Kohoutek, Tomáš}, booktitle = {Učíme psychologii / Teaching psychology 2015}, keywords = {wellbeing; beginning teachers; professional identity; professional socialization}, language = {cze}, title = {Well-being u začínajících učitelů}, url = {http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1322367 AU - Mareš, Jan - Kohoutek, Tomáš PY - 2015 TI - Well-being u začínajících učitelů KW - wellbeing KW - beginning teachers KW - professional identity KW - professional socialization UR - http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html L2 - http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html N2 - Konferenční příspěvek představuje některé výsledky pilotní studie (N=34) realizované v říjnu 2015 na dostupném vzorku začínajících učitelů (do třech let v praxi). Data byla sbírána prostřednictvím online testovacícho sytému SED (Konečný, Mareš, Ježek, 2010). Cílem pilotní studie bylo ověřit funkčnost dostazníků a ověřit reakce začnínajících učitelů na dotazníky připravované v rámci projektu GA15-12956S. Předběžné výsledky jsou interpretovány v kontextu modelu profesní socializace (Fessler, Ingram, 2003 mod. Lukas, 2008), well-beingu u začínajících učitelů (Saaren a kol., 2006). Možné souvislosti jsou diskutovány i kontextu teorie vynořující se dospělosti a profesní socializace (Lukas, 2008). ER -
MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Well-being u začínajících učitelů. In \textit{Učíme psychologii / Teaching psychology 2015}. 2015.
|