D 2015

Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process?

VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK

Základní údaje

Originální název

Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process?

Autoři

VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Austria, R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, od s. 232-235, 4 s. 2015

Nakladatel

Pädagogische Hochschule Niederösterreich

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00085627

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

Downtime learning; Mobile technologies; Smartphone; Learning process

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2016 11:21, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learning process outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.

Přiložené soubory

SCHOLA_2015_valek_sladek.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru