2015
Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process?
VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEKZákladní údaje
Originální název
Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process?
Autoři
VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Austria, R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, od s. 232-235, 4 s. 2015
Nakladatel
Pädagogische Hochschule Niederösterreich
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00085627
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Downtime learning; Mobile technologies; Smartphone; Learning process
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2016 11:21, PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Anotace
V originále
Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learning process outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.