MAZÁČOVÁ, Pavlína a Marie INDRÁKOVÁ. Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání. In Mazáčová, Pavlína. Tablet ve školní praxi. 1. vyd. Brno: Flow, 2015, s. 185-195. ISBN 978-80-88123-02-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Název anglicky Touch technology and inclusive aspects of education
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie INDRÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Tablet ve školní praxi, od s. 185-195, 11 s. 2015.
Nakladatel Flow
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00085779
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-88123-02-6
Klíčová slova česky vzdělávání; pedagogika; didaktika; technologie; digitální gramotnost; informační gramotnost; inkluze; speciální vzdělávací potřeby; dotykové ICT; učitel; školní praxe
Klíčová slova anglicky education; pedagogy; didactics; technology; digital literacy; information literacy; inclusion; special educational needs; Touch ICT; teacher; school practice
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 6. 4. 2016 13:14.
Anotace
Kapitola Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální oblast pedagogiky a didaktiky. Odpovídá na otázku týkající se využívání dotykových ICT pro přípravu a vedení výuky heterogenní třídy s inkluzivními nároky. Kapitola prezentuje vhodné aplikace a nástroje dotykových ICT využitelné pro hendikepované žáky i pro žáky s poruchami učení.
Anotace anglicky
Chapter Touch technology and inclusive education aspects of monographs Tablet school practice reflects the current pedagogy and didactics. It answers the question regarding the use of ICT touch for preparing and conducting teaching heterogeneous classes to inclusive demands. Chapter presents useful applications and tools touch ICT usable for disabled students and for students with learning disabilities.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MUNázev: INTERES - Informační technologie realizované spoluprací
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, INTERES - Informační technologie realizované spoluprací, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 12. 9. 2024 05:16