ŠAUER, Martin. Marketingové partnerství v řízení destinace (Collaborative marketing in destination management). In Klímová, V., Žítek, V. XVIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 681-690. ISBN 978-80-210-7861-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7861-2015-91. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1324615, author = {Šauer, Martin}, address = {Brno}, booktitle = {XVIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7861-2015-91}, editor = {Klímová, V., Žítek, V.}, keywords = {Destination marketing; collaboration; legitimacy}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7861-1}, pages = {681-690}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Marketingové partnerství v řízení destinace}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1324615 AU - Šauer, Martin PY - 2015 TI - Marketingové partnerství v řízení destinace PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021078611 KW - Destination marketing KW - collaboration KW - legitimacy N2 - Článek se zabývá problematikou spolupráce v oblasti marketingových aktivit destinací cestovního ruchu. Přináší přehled různých teoretických přístupů k vysvětlení nutnosti společné spolupráce různých aktérů cestovního ruchu v destinaci. V této souvislosti představuje komunitně a korporátně orientované modely vzájemné spolupráce. Specifickou pozornost věnuje mikroekonomickým důvodům zásahu státu do procesů destinačního marketingu. V závěru jsou uvedená východiska aplikována na prostředí švýcarského cestovního ruchu, a to jak v teoretické, tak praktické rovině. ER -
ŠAUER, Martin. Marketingové partnerství v řízení destinace (Collaborative marketing in destination management). In Klímová, V., Žítek, V. \textit{XVIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách}. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p.~681-690. ISBN~978-80-210-7861-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7861-2015-91.
|