STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Daniel DONOVAL, Arpád KÓSA, Peter BENKO, Iveta ONDRÁSOVÁ a Jiří HRBÁČEK. Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies. Online. In 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications. 1. vyd. Danvers: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2015, s. 349-355. ISBN 978-1-4673-8534-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558512.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies
Název česky Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies
Autoři STUCHLÍKOVÁ, Ľubica (703 Slovensko, garant), Daniel DONOVAL (703 Slovensko), Arpád KÓSA (703 Slovensko), Peter BENKO (703 Slovensko), Iveta ONDRÁSOVÁ (703 Slovensko) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Danvers, 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, od s. 349-355, 7 s. 2015.
Nakladatel IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086137
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-4673-8534-3
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558512
UT WoS 000411334900057
Klíčová slova česky příprava vysoce kvalifikovaných odborníků
Klíčová slova anglicky training of highly qualified experts
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 3. 2018 13:43.
Anotace
This article deals with the issue of Key Enabling Technologies (KETs), representing a basis for innovative approaches shifting to a greener economy and Europe’s industrial modernisation. Requirements to prepare university graduates as highly skilled KETs professionals, is are becoming more and more important. Facing this challenge authors see the solution in effective application of ICT and new pedagogical approaches. This work was supported by the agency KEGA the Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic for under Grant 020STU-4/2015 and by the Slovak Research and Development Agency under the contract No. SK-CZ-2013-0174.
Anotace česky
Článek se zabývá problematikou Key Enabling Technologies (KETs), která představuje základ pro inovativní přístupy přechodu k ekologičtějšímu hospodářství a modernizaci průmyslu v Evropě. Požadavky na přípravu vysokoškolského vzdělávání vysoce kvalifikovaných odborníků klíčových technologií je a budou stále více důležité. Tváří v tvář této skutečnosti autoři vidí řešení v účinném uplatňování ICT a nových pedagogických přístupů.
Návaznosti
7AMB14SK203, projekt VaVNázev: Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů (Akronym: StuTech)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:33