D 2015

Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools.

HANIC, Michal, Arpád KÓSA, Soňa KOVÁČOVÁ, Peter BENKO, Miroslav HAGARA et. al.

Základní údaje

Originální název

Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools.

Název česky

Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools.

Autoři

HANIC, Michal (703 Slovensko, garant), Arpád KÓSA (703 Slovensko), Soňa KOVÁČOVÁ (703 Slovensko), Peter BENKO (703 Slovensko), Miroslav HAGARA (703 Slovensko), Peter KUBINEC (703 Slovensko), Jaroslav KOVÁČ (703 Slovensko), Martin FLOROVIČ (703 Slovensko), Marián MARTON (703 Slovensko), Marian VOJS (703 Slovensko), Ondrej POHORELEC (703 Slovensko), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Ľubica STUCHLÍKOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

1. vyd. Danvers, 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, od s. 91-97, 7 s. 2015

Nakladatel

IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086138

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-1-4673-8534-3

UT WoS

000411334900015

Klíčová slova česky

popularizace vědy a techniky

Klíčová slova anglicky

popularization of science and technology

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2018 17:52, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This papers presents, how eLearning or its modification, the blended learning plays a key role in increase of scholars’ interest at Elementary and Middle schools in the world of science and technology. Authors used their experiences with education, organization of popularization activities, skills in developing eLearning elements and also a rich database of educational materials gathered by eLearn central team members over past years, to achieve an increasing trend of students’ motivation and interest. In addition creation of interactive educationalpopularization modules and the competition “Electronics without secrets”, for kids and youth is discussed.This work was supported by the agency KEGA the Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic for under Grant 020STU-4/2015 and by the Slovak Research and Development Agency under the contract No. SK-CZ-2013-0174.

Česky

Článek prezentuje jak e-learning a jeho modifikace. Blended learningové hry hrají klíčovou roli pro zvýšení zájmu žáků základních a středních škol o svět vědy a techniky. Autoři využili své zkušenosti s výukou a organizací popularizačních aktivit, dovedností s tvorbou a vývojem e-learningu a jeho prvků, bohatou databází výukových materiálů, kterou shromáždil tým eLearn centralu v průběhu minulých let, k dosažení zvýšení motivace a zájmu žáků. Je diskutováno vytvoření interaktivních edukačně-popularizačních modulů a soutěže "Elektronika bez tajemství" pro děti a mládež.

Návaznosti

7AMB14SK203, projekt VaV
Název: Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů (Akronym: StuTech)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Aspekty a faktory vedoucí k malému zájmu o studium technických oborů