Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1334270, author = {Šutová, Michaela}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, title = {Jak žáci vidí učebnici}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1334270 AU - Šutová, Michaela PY - 2016 TI - Jak žáci vidí učebnici CY - Hradec Králové N2 - Příspěvek popisuje, jak žáci základních škol věnují svoji pozornost při čtení a procházení vybrané kapitoly fyzikální učebnice. Pomocí metody eye-trackingu (pomocí zařízení SMI RED 250) je názorně popsáno, jaké pasáže žáci (n = 4) vidí, a které naopak téměř ignorují. Výstupem eye-trackingu jsou inverzní mapy. Konkrétně je v tomto příspěvku popsána žákovská pozornost v rámci kapitoly "spalovací motory" ve fyzikální učebnici Fyzika 8 od Nakladatelství Fraus. Výzkumné šetření bylo realizováno v průběhu října 2015. ER -
ŠUTOVÁ, Michaela. Jak žáci vidí učebnici. In \textit{Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}. Hradec Králové, 2016.
|