Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1334776, author = {Svojanovský, Petr}, booktitle = {Konferencia QAK XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: Pätnásť rokov kvality? Kritický pohľad na stav kvalitatívneho výskumu. 1.-2. února 2016. Univerzita Komenského v Bratislave.}, keywords = {support of reflection, reflection; teacher educators; interpretative phenomenological analysis.}, language = {cze}, title = {Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů}, url = {http://qak.upol.cz/#page-top}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 1334776 AU - Svojanovský, Petr PY - 2016 TI - Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů KW - support of reflection, reflection KW - teacher educators KW - interpretative phenomenological analysis. UR - http://qak.upol.cz/#page-top N2 - V příspěvku bude představena metodologie a první výsledky kvalitativního výzkumu, jehož cílem je prostřednictvím interpretativní fenomenologické analýzy (Smith, Jarman & Osborn, 1999) lépe porozumět dosud málo prozkoumanému fenoménu podpory reflexe praxe u studentů učitelství (Gelfuso & Dennis, 2014). Konkrétně se jedná o zkoumání toho, jak vybraná vzdělavatelka (VŠ vyučující) utváří význam své zkušenosti s podporou reflexe praxe v malé skupině studentů učitelství. Výsledky ukazují na řadu vnímaných odlišností mezi podporou reflexe praxe ve srovnání s jinou interaktivní výukou na VŠ, což klade na vyučující odlišné nároky, především v oblasti dovedností a postojů. Charakter těchto nároků bude diskutován. ER -
SVOJANOVSKÝ, Petr. Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů. In \textit{Konferencia QAK XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: Pätnásť rokov kvality? Kritický pohľad na stav kvalitatívneho výskumu. 1.-2. února 2016. Univerzita Komenského v Bratislave.}. 2016.
|