ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana. Lze literatuře vyučovat dialogicky? In přednáška pro doktorské studenty Ústavu české literatury a knihovnictví, Filozofické fakulty, MU, 25. 11. 2015, Brno. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lze literatuře vyučovat dialogicky?
Název anglicky Is it possible to implement dialogic teaching in the literary lessons?
Autoři ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání přednáška pro doktorské studenty Ústavu české literatury a knihovnictví, Filozofické fakulty, MU, 25. 11. 2015, Brno, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00081558
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky dialogické vyučování; akční výzkum; literární výchova
Klíčová slova anglicky dialogic teaching; action research; literary lesson
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D., učo 109084. Změněno: 31. 3. 2016 00:03.
Anotace
Přednáška seznamuje s tím, jakým způsobem lze výuku literatury koncipovat jako dialogickou. Představuje jednotlivé indikátory a principy dialogického vyučování a na autorském datovém materiálu poukazuje na proces učení u učitelů literatury.
Anotace anglicky
The lecture examines how dialogic teaching can be employed in the literary lessons. Based on empirical data, it describes indicators and principles of dialogic teaching and then it shows how literature teachers learn to implement them into their practice.
Návaznosti
GA13-23578S, projekt VaVNázev: Učitel a žáci v dialogickém vyučování
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel a žáci v dialogickém vyučování
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 05:09