FRÝZOVÁ, Iva. Ne slyšet, ale vidět. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ne slyšet, ale vidět
Název anglicky Not hear,but see
Autoři FRÝZOVÁ, Iva.
Vydání 2015.
Další údaje
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky muzejní pedagogika, pozorování
Klíčová slova anglicky museum education, observation
Změnil Změnila: Mgr. Iva Frýzová, učo 12077. Změněno: 8. 3. 2016 09:57.
Anotace
Účastníci workshopu (muzejní pedagogové) se seznámili se zásadami výuky založené na neurovědním přístupu edukace, tedy přístupu vycházejícím z přirozených principů učení a podporující zví(ě)davost návštěvníků. Lektorka se zaměřila na didaktickou metodu POZOROVÁNÍ jako jednu z metod, která přenáší aktivitu na návštěvníka. To vše nejen teoreticky, ale také prakticky v prostorách MZM v Brně, v expozici Fauna Moravy.
Anotace anglicky
Workshop participants (museum educators) are familiar with the principles of teaching based on neuroscientific approach of education, an approach based on the natural principles of learning and support the curiosity of visitors. Lecturer focused on teaching methods of observation as a method, which activates the visitor. All this not only theoretically, but also practically in the premises of the Moravian Museum in Brno, Moravia Fauna exposure.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:28