ŠAUER, Martin a Bohumil FRANTÁL. Czech Republic, tourism. In J. Jafari & H. Xiao. Encyclopedia of Tourism. Cham: Springer International Publishing, 2015. s. nestránkováno, 1 s. Vol. 1. ISBN 978-3-319-01669-6. doi:10.1007/978-3-319-01669-6_439-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Czech Republic, tourism
Autoři ŠAUER, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Bohumil FRANTÁL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Cham, Encyclopedia of Tourism, od s. nestránkováno, 1 s. Vol. 1, 2015.
Nakladatel Springer International Publishing
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14560/15:00089379
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-3-319-01669-6
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-01669-6_439-1
Klíčová slova anglicky Czech Republic; Tourism; Development; Economic Importance of Tourism
Změnil Změnil: Ing. Martin Šauer, Ph.D., učo 11092. Změněno: 15. 6. 2016 15:48.
Anotace
Chapter is devoted to a brief presentation of tourism in the Czech Republic. Besides the development of tourism, attention is paid to the structure of toursim supply and demand for the destination, the importance of tourism in the Czech economy and the institutional aspects of Czech tourism.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2009, interní kód MUNázev: Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy (Akronym: GCRZSE)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2020 13:16