C 2015

Czech Republic, tourism

ŠAUER, Martin a Bohumil FRANTÁL

Základní údaje

Originální název

Czech Republic, tourism

Autoři

ŠAUER, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Bohumil FRANTÁL (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Cham, Encyclopedia of Tourism, od s. nestránkováno, 1 s. Vol. 1, 2015

Nakladatel

Springer International Publishing

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Švýcarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/15:00089379

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-3-319-01669-6

Klíčová slova anglicky

Czech Republic; Tourism; Development; Economic Importance of Tourism
Změněno: 15. 6. 2016 15:48, Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Anotace

V originále

Chapter is devoted to a brief presentation of tourism in the Czech Republic. Besides the development of tourism, attention is paid to the structure of toursim supply and demand for the destination, the importance of tourism in the Czech economy and the institutional aspects of Czech tourism.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2009, interní kód MU
Název: Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy (Akronym: GCRZSE)
Investor: Masarykova univerzita, Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty