2015
Komunikační bariéry žáků při řešení slovních úloh
BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikační bariéry žáků při řešení slovních úloh
Název anglicky
Barriers in communication when solving word problems
Autoři
BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ
Vydání
první. Brno, 8 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
komunikační bariéry,slovní úlohy,vyučování matematice,první stupeň ZŠ
Klíčová slova anglicky
communication barriers, verbal tasks, teaching mathematics, primary school
Změněno: 21. 3. 2016 08:46, RNDr. Růžena Blažková, CSc.
V originále
Při výuce matematiky, při vytváření matematických pojmů se jako jeden ze zásadních problémů jeví problém dorozumění se jak v rámci běžné komunikace tak v oblasti matematiky a porozumění učivu v celé šíři matematického vyjdřování. Úkolem pedagoga je, aby odhalil komunikační specifika každého dítěte a pro výuku matematiky je maximálně využil.
Anglicky
hen forming mathematical concepts as well as during regular mathematics teaching, the problem of understanding is one of the crucial ones : understanding in the sense of basic communication as well as in the sense of mathematic al communication and understanding the subject matter in the whole range of mathematical expressions. It is the task of the teacher to find out about the sp ecifics of communication of each child and to use them for the teaching of mathematics in the best possible way.
Návaznosti
MUNI/FR/1393/2014, interní kód MU |
|