D 2015

Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

LUPAČ, Michal

Základní údaje

Originální název

Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

Název česky

Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

Název anglicky

The Descriptive Content Analysis of Projected Curriculum of Physical Education in Netherlands

Autoři

LUPAČ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 219-232, 14 s. 2015

Nakladatel

Belianum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086705

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-557-1025-9

Klíčová slova česky

projektované kurikulum; tělesná výchova; Nizozemsko; metodologie

Klíčová slova anglicky

projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology
Změněno: 19. 2. 2016 14:23, Mgr. Michal Lupač, Ph.D.

Anotace

V originále

Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu.

Anglicky

The presented text analyses Dutch PE projected curricula from the perspectives of content dimension and formal characteristics. It describes the system of topics developed for Czech curricular documents analysis which has been transformed during application to Dutch documents. The text also considers limits of this research tool and its usability for examination of some factors which influences the projected curricula quality at the instruction input.

Návaznosti

MUNI/A/1360/2014, interní kód MU
Název: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty