2015
Chemické výpočty jako funkční pomůcka výuky chemických pokusů na ZŠ
PTÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Chemické výpočty jako funkční pomůcka výuky chemických pokusů na ZŠ
Název česky
Chemické výpočty jako funkční pomůcka výuky chemických pokusů na ZŠ
Název anglicky
Chemical calculations as the functional utility of teaching chemical experiments at lower secondary school.
Autoři
PTÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků, od s. 205-208, 4 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086724
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8143-7
Klíčová slova česky
Motivace; chemické výpočty; chemické pokusy; matematická gramotnost
Klíčová slova anglicky
Motivation; chemical calculations; chemical experiments; numeracy
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2016 17:08, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
V originále
Příspěvek předkládá a komentuje výsledky výzkumu provedeného mezi žáky 8. a 9. ročníků základní školy, který se zabývá funkčním a motivačním vlivem úžšího zakomponování chemických výpočtů do výuky chemických pokusů při výuce chemie.
Anglicky
The article presents and comments on the results of research carried out among pupils of the 8th and 9th grades, which deals with the functional and motivational influence of short-chemical calculations incorporation into teaching chemical experiments in teaching chemistry.