KATRŇÁKOVÁ, Hana. Reaching the right balance in students´ driven videoconferences. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
Název česky Dosažení správné rovnováhy u studenty řízených videokonferencí.
Název anglicky Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
Autoři KATRŇÁKOVÁ, Hana.
Vydání 2015.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky videokonference řízené studenty rovnováha
Klíčová slova anglicky videoconferencing students´ balance self driven
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D., učo 1857. Změněno: 28. 2. 2016 22:26.
Anotace
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems.
Anotace česky
Dosahování správné rovnováhy ve studenty řízených videokonferencích. Příspěvek se zabývá začleněním soft skills do výuky právnické angličtiny, rovnováhou mezi stanovenými sylaby a osvojování si dalších dovedností. Prezentace zmiňuje také způsob komunikace ve virtuální třídě, výhody a nástrahy.
Anotace anglicky
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems. výhody a nástrahy.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 23:20