Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
KATRŇÁKOVÁ, Hana. Reaching the right balance in students´ driven videoconferences. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reaching the right balance in students´ driven videoconferences. |
Název česky | Dosažení správné rovnováhy u studenty řízených videokonferencí. |
Název anglicky | Reaching the right balance in students´ driven videoconferences. |
Autoři | KATRŇÁKOVÁ, Hana. |
Vydání | 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | videokonference řízené studenty rovnováha |
Klíčová slova anglicky | videoconferencing students´ balance self driven |
Změnil | Změnila: PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D., učo 1857. Změněno: 28. 2. 2016 22:26. |
Anotace |
---|
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems. |
Anotace česky |
---|
Dosahování správné rovnováhy ve studenty řízených videokonferencích. Příspěvek se zabývá začleněním soft skills do výuky právnické angličtiny, rovnováhou mezi stanovenými sylaby a osvojování si dalších dovedností. Prezentace zmiňuje také způsob komunikace ve virtuální třídě, výhody a nástrahy. |
Anotace anglicky |
---|
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems. výhody a nástrahy. |
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 23:20