KATRŇÁKOVÁ, Hana. Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher). 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher)
Název anglicky Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher)
Autoři KATRŇÁKOVÁ, Hana.
Vydání 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D., učo 1857. Změněno: 28. 2. 2016 23:56.
Anotace anglicky
The presentation looks at constraints in preparation of students for videoconferences, which are partly led by them. It is based on a long term experience and points out advantages and disadvantages from the point of view of a teacher and students.
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 01:15