HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ. Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech. In Porubský, Š., Lynch, Z. (eds.). Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 1. vyd. Banská Bystrica: Banská Bystrica: PF UMB. s. 22-40. ISBN 978-80-557-1024-2. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.
Název anglicky The new Culture of Teaching and Learning at Primary School in Examples
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, domácí) a Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 22-40, 19 s. 2015.
Nakladatel Banská Bystrica: PF UMB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086901
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-557-1024-2
Klíčová slova česky Nová (produktivní) kultura vyučování a učení; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza; diskursivní interpretace
Klíčová slova anglicky New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical analysis; discursive interpretation
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 15. 3. 2016 21:45.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní­ analýzy autorského výukového programu, který naplňuje požadavky nové (produktivní) kultury vyučování a učení. Analýza konstruktivisticky pojatých úloh v podobě obrazového textu byla provedena metodami hermeneutické analýzy a diskurzivní interpretace.
Anotace anglicky
The paper presents the results of a qualitative analysis of authorised educational program that meets the requirements of the new (productive) culture of teaching and learning. Constructivist analysis tasks conceived as a pictorial text was made by means of hermeneutic methods of analysis and interpretation of discourse.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUNázev: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:37