Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1338163, author = {Petinisová, Tereza and Kachlík, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii}, edition = {1.}, editor = {ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds.)}, keywords = {safety; questionnaire; internet; computer; risk; school; leisure; research; web, pupil}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8131-4}, pages = {167-182}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Pozitiva a rizika související s počítačovou sítí internet pro žáky základní školy}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1338163 AU - Petinisová, Tereza - Kachlík, Petr PY - 2015 TI - Pozitiva a rizika související s počítačovou sítí internet pro žáky základní školy PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081314 KW - safety KW - questionnaire KW - internet KW - computer KW - risk KW - school KW - leisure KW - research KW - web, pupil N2 - Bylo provedeno výzkumné šetření, které si kladlo za cíl zmapovat trávení volného času, pozitiva a rizika související s moderními informačními a komunikačními technologiemi. Pomocí anonymního dotazníku o 20 položkách byl osloven vzorek 150 žáků 1. stupně ze dvou záměrně vybraných základních škol ze severomoravského regionu. Polovina dětí tráví svůj volný čas u počítače, třetina na sociálních sítích. I když je patrná touha respondentů po pobytu venku, třetina sportuje pouze ve škole v hodinách tělesné výchovy. Tři čtvrtiny vzorku mají doma přístup k internetu, jehož potenciálně rizikový obsah není pro 90 % dětí nijak omezován. Sotva polovina rodičů sleduje, které webové stránky jejich děti navštěvují, otázka počítačové bezpečnosti je značně podceňována. ER -
PETINISOVÁ, Tereza a Petr KACHLÍK. Pozitiva a rizika související s počítačovou sítí internet pro žáky základní školy. In ČERVENKA, K., VOJTOVÁ, V., KACHLÍK, P. et al. (eds.). \textit{Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s.~167-182. ISBN~978-80-210-8131-4.
|