Detailed Information on Publication Record
2015
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
BARTOŇOVÁ, MiroslavaBasic information
Original name
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Name in Czech
Kognitivní strategie a výběr stylů učení u studentů s specifickými poruchami učení
Authors
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1.vyd. Eisenstat, Ph Publico, p. 7-15, 9 pp. 2015
Publisher
Pedagogische Hochschule Burgenland
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Austria
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14410/15:00086933
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-3-85253-524-1
Keywords (in Czech)
specifické poruchy učení adolescent
Keywords in English
specific learning disabilities adolescent
Tags
Reviewed
Změněno: 9/3/2016 14:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
In Czech
Stať popisuje výzkum v oblasti specifických poruch učeny. Informanty výzkumu byly žáci středních škol. Zjišťuje jejich preference v oblasti stylů učení vzhledem k zvládání edukace.
Links
CZ.1.07/2.2.00/15.0201, interní kód MU |
|