DOBROVOLNÁ, Alena. Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School. Online. Practice and Theory in Systems of Education. 2015, roč. 10, 2015, č. 1, s. 16-22. ISSN 1788-2591. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Název česky Užívání interaktivní tabule a komunikace při vyučování angličtiny na druhém stupni základních škol
Autoři DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Practice and Theory in Systems of Education, 2015, 1788-2591.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00087023
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002
Klíčová slova česky interaktivní tabule; žák; učitel; formy interakce; komunikace; ústní interakce
Klíčová slova anglicky interactive whiteboard; learner; teacher; forms of interaction; communication; oral interaction
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D., učo 24252. Změněno: 16. 3. 2016 16:53.
Anotace
The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.
Anotace česky
Příspěvek přináší část výsledků výzkumu využití interaktivních tabulí ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol v České republice. Celý výzkum byl zaměřen na užívání tohoto moderního média, na typy interakce a hlavním cílem bylo zjistit, zda je věnován dostatečný prostor rozvíjení komunikační kompetence skrze ústní interakci. Zde je popsána zejména část výzkumu zaměřená na formy interakce.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 11:54