2015
Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
DOBROVOLNÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Název česky
Užívání interaktivní tabule a komunikace při vyučování angličtiny na druhém stupni základních škol
Autoři
DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Practice and Theory in Systems of Education, 2015, 1788-2591
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00087023
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
interaktivní tabule; žák; učitel; formy interakce; komunikace; ústní interakce
Klíčová slova anglicky
interactive whiteboard; learner; teacher; forms of interaction; communication; oral interaction
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2016 16:53, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
V originále
The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.
Česky
Příspěvek přináší část výsledků výzkumu využití interaktivních tabulí ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol v České republice. Celý výzkum byl zaměřen na užívání tohoto moderního média, na typy interakce a hlavním cílem bylo zjistit, zda je věnován dostatečný prostor rozvíjení komunikační kompetence skrze ústní interakci. Zde je popsána zejména část výzkumu zaměřená na formy interakce.