J 2015

Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

DOBROVOLNÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

Název česky

Užívání interaktivní tabule a komunikace při vyučování angličtiny na druhém stupni základních škol

Autoři

DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Practice and Theory in Systems of Education, 2015, 1788-2591

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00087023

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

interaktivní tabule; žák; učitel; formy interakce; komunikace; ústní interakce

Klíčová slova anglicky

interactive whiteboard; learner; teacher; forms of interaction; communication; oral interaction

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2016 16:53, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.

Anotace

V originále

The contribution brings part of the research results on using interactive boards in teaching English at lower-secondary stage of elementary schools in the Czech Republic. The whole research focused on ways of using this modern device, on types of interaction and mainly tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence through oral interaction. Here mainly the part about forms of interaction is described.

Česky

Příspěvek přináší část výsledků výzkumu využití interaktivních tabulí ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol v České republice. Celý výzkum byl zaměřen na užívání tohoto moderního média, na typy interakce a hlavním cílem bylo zjistit, zda je věnován dostatečný prostor rozvíjení komunikační kompetence skrze ústní interakci. Zde je popsána zejména část výzkumu zaměřená na formy interakce.