D 2016

Pre-service teacher experience with inquiry-based science education

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Pre-service teacher experience with inquiry-based science education

Název česky

Zkušeností pre-service učitelů s IBSE

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Valencia, Spain, INTED2016 Proceedings.10th International Technology, Education and Development Conference, od s. 6375-6381, 7 s. 2016

Nakladatel

IATED Academy

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00089562

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-84-608-5617-7

ISSN

UT WoS

000402738406051

Klíčová slova česky

zkušenost; IBSE; pregraduální učitelské vzdělávání; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

experience; inquiry-based science education; pre-service teacher education; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 7. 2017 18:47, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

The research is aimed to pre-service teacher education, especially if teachers acquire innovative methods, such as inquiry-based science education, that they encounter newly during their university courses. This study presents the results of qualitative and quantitative research of an experience of pre-service teachers with inquiry-based science education. Doi URL and refers to a website publisher, which is published only abstracts. The whole article is posted after paying a fee, as is usual today.

Česky

Výzkum je orientován na učitelské pregraduální vzdělávání, zejména na získávání inovovaných vzdělávacích metod jako je IBSE, které získávají během přípravy na vysoké škole. Tato studie prezentuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumu zkušeností pre-service učitelů s IBSE. URL a doi odkazuje na stránku nakladatele, kde je uveřejněn pouze abstrakt. Celý článek je zaslán po zaplacení poplatku, jak je dnes obvyklé.