ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu. In XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Název česky Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Název anglicky Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00087116
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky jasnost; strukturovanost; soudržnost; kvalita výuky přírodopisu
Klíčová slova anglicky clarity; structure; consistency; quality of teaching nature
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 24. 3. 2016 14:22.
Anotace
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů kvality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost, strukturovanost a soudržnost.
Anotace anglicky
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity, structure and consistency.
Návaznosti
MUNI/A/1438/2014, interní kód MUNázev: Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015) (Akronym: SKOLA 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 00:49