ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu (Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature). In XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Name in Czech Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Name (in English) Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature
Authors ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou, 2015.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/15:00087116
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) jasnost; strukturovanost; soudržnost; kvalita výuky přírodopisu
Keywords in English clarity; structure; consistency; quality of teaching nature
Changed by Changed by: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Changed: 24/3/2016 14:22.
Abstract
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů kvality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost, strukturovanost a soudržnost.
Abstract (in English)
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity, structure and consistency.
Links
MUNI/A/1438/2014, interní kód MUName: Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015) (Acronym: SKOLA 2015)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 23/5/2024 22:36