Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu. In XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu |
Název česky | Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu |
Název anglicky | Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature |
Autoři | ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/15:00087116 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | jasnost; strukturovanost; soudržnost; kvalita výuky přírodopisu |
Klíčová slova anglicky | clarity; structure; consistency; quality of teaching nature |
Změnil | Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 24. 3. 2016 14:22. |
Anotace |
---|
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů kvality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost, strukturovanost a soudržnost. |
Anotace anglicky |
---|
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity, structure and consistency. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1438/2014, interní kód MU | Název: Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015) (Akronym: SKOLA 2015) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 25. 8. 2024 01:58