d 2016

Efektivní učení

ČERNÝ, Michal a Dagmar CHYTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Efektivní učení

Název anglicky

Effective learning

Vydání

1. vyd. Brno, 159 s. 2016

Nakladatel

Bizbook

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-265-0479-5

Klíčová slova česky

kreativita, myšlenkové mapy, edTech, heutagogika, technologie ve vzdělávání
Změněno: 19. 11. 2021 16:18, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas. Kniha je inspirací pro každého, kdo se rozhodne umět učit se zejména sám, a to bez ohledu na to, zda je žákem, studentem vysoké školy nebo již pracujícím. Zaměřuje se především na: aktivní a kritické myšlení, kreativitu a myšlenkové mapy, paměťové techniky, sebeřízení a organizaci času, psaní poznámek i odborných textů, učení se pomocí moderních technologií a skrze Internet.

Návaznosti

MUNI/A/1121/2015, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty