2013
The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches
URBÁNKOVÁ, Eva; Tomáš AUGUSTÝN a Vladimír JŮVAZákladní údaje
Originální název
The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches
Název česky
Využití informační technologie v neformálním vzdělávání a učení trenérů házené
Autoři
URBÁNKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí); Tomáš AUGUSTÝN (203 Česká republika, domácí) a Vladimír JŮVA (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Sport and Quality of life 2013, od s. 138-145, 8 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14510/13:00087372
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-6640-3
UT WoS
000360937000015
Klíčová slova česky
sportovní trenér; neformální vzdělávání; informační a komunikační technologie; jednosměrná komunikace; obousměrná komunikace
Klíčová slova anglicky
sports coach; non-formal education; information and communication technology; one-way communication; two-way communication
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 4. 2016 18:12, Mgr. Eva Špillingová
V originále
Information and Communication Technology (ICT) plays an important role in the gradation of the coaching profession. Our empirical research targets this area, questions specifically the use of ICT in non-formal education and informal learning coaches handball. Empirical research was to analyze the specific forms and methods of use of information technology (video channels, social networks, electronic databases, websites, computer programs, smart phones, etc.) in non-formal education and informal learning of coaches.
Česky
Informační a komunikační technologie (ICT) hrají důležitou roli v gradaci trenérské profese. Empirický výzkum se zabývá využitím informačních a komunikačních technologií v rámci neformálního vzdělávání a informálního učení trenérů házené. Empirický výzkum analyzuje konkrétní formy a metody využívání informačních technologií (video kanály, sociální sítě, elektronické databáze, internetové stránky, počítačové programy, chytré telefony atd.) v neformálním vzdělávání a informálním učení trenérů.