URBÁNKOVÁ, Eva, Tomáš AUGUSTÝN a Vladimír JŮVA. The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches. Online. In Martin Zvonař, Zuzana Sajdlová. Sport and Quality of life 2013. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 138-145. ISBN 978-80-210-6640-3. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches
Název česky Využití informační technologie v neformálním vzdělávání a učení trenérů házené
Autoři URBÁNKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí), Tomáš AUGUSTÝN (203 Česká republika, domácí) a Vladimír JŮVA (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, Sport and Quality of life 2013, od s. 138-145, 8 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/13:00087372
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-6640-3
UT WoS 000360937000015
Klíčová slova česky sportovní trenér; neformální vzdělávání; informační a komunikační technologie; jednosměrná komunikace; obousměrná komunikace
Klíčová slova anglicky sports coach; non-formal education; information and communication technology; one-way communication; two-way communication
Štítky rivok, vzdělávání trenérů
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 27. 4. 2016 18:12.
Anotace
Information and Communication Technology (ICT) plays an important role in the gradation of the coaching profession. Our empirical research targets this area, questions specifically the use of ICT in non-formal education and informal learning coaches handball. Empirical research was to analyze the specific forms and methods of use of information technology (video channels, social networks, electronic databases, websites, computer programs, smart phones, etc.) in non-formal education and informal learning of coaches.
Anotace česky
Informační a komunikační technologie (ICT) hrají důležitou roli v gradaci trenérské profese. Empirický výzkum se zabývá využitím informačních a komunikačních technologií v rámci neformálního vzdělávání a informálního učení trenérů házené. Empirický výzkum analyzuje konkrétní formy a metody využívání informačních technologií (video kanály, sociální sítě, elektronické databáze, internetové stránky, počítačové programy, chytré telefony atd.) v neformálním vzdělávání a informálním učení trenérů.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:25