D 2013

The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches

URBÁNKOVÁ, Eva; Tomáš AUGUSTÝN a Vladimír JŮVA

Základní údaje

Originální název

The use of information technology in non-formal education and learning of handball coaches

Název česky

Využití informační technologie v neformálním vzdělávání a učení trenérů házené

Autoři

URBÁNKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí); Tomáš AUGUSTÝN (203 Česká republika, domácí) a Vladimír JŮVA (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Sport and Quality of life 2013, od s. 138-145, 8 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14510/13:00087372

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-6640-3

UT WoS

000360937000015

Klíčová slova česky

sportovní trenér; neformální vzdělávání; informační a komunikační technologie; jednosměrná komunikace; obousměrná komunikace

Klíčová slova anglicky

sports coach; non-formal education; information and communication technology; one-way communication; two-way communication

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 4. 2016 18:12, Mgr. Eva Špillingová

Anotace

V originále

Information and Communication Technology (ICT) plays an important role in the gradation of the coaching profession. Our empirical research targets this area, questions specifically the use of ICT in non-formal education and informal learning coaches handball. Empirical research was to analyze the specific forms and methods of use of information technology (video channels, social networks, electronic databases, websites, computer programs, smart phones, etc.) in non-formal education and informal learning of coaches.

Česky

Informační a komunikační technologie (ICT) hrají důležitou roli v gradaci trenérské profese. Empirický výzkum se zabývá využitím informačních a komunikačních technologií v rámci neformálního vzdělávání a informálního učení trenérů házené. Empirický výzkum analyzuje konkrétní formy a metody využívání informačních technologií (video kanály, sociální sítě, elektronické databáze, internetové stránky, počítačové programy, chytré telefony atd.) v neformálním vzdělávání a informálním učení trenérů.