b 2016

Sebeobrana pro střední školy

VÍT, Michal a Zdenko REGULI

Základní údaje

Originální název

Sebeobrana pro střední školy

Vydání

1. vyd. Brno, Elportál, 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

Sport a aktivity volného času

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

ISBN

978-80-210-8542-8

ISSN

Klíčová slova česky

sport; tělesná výchova; úpoly; sebeobrana

Klíčová slova anglicky

sport; physical education; combatives; self-defence

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2017 11:16, Mgr. Petra Baštářová

Anotace

V originále

Výuková publikace Sebeobrana pro střední školy prezentuje metodiku výuky sebeobrany založenou na využití úpolových her, je rozdělena do třech bloků, které respektují fáze motorického učení. První blok je zaměřen na průpravná cvičení vedoucí k rozvoji motorických schopností, druhý blok je určen k osvojení pohybových dovedností (obran proti různým útokům) a třetí blok obsahuje aplikaci dovedností v modelových sebeobranných situacích. Výuková pomůcka je určena především studentům předmětů FSpS:nk2075, np2075 Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově, nk2375, np2375 Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově a bk2060, bp2060 Průpravné úpoly pro tělesnou výchovu a sport a je též dostupná ve verzi pro mobilní zařízení (epub).

Anglicky

The educational publication presents the methodology of self-defence teaching based on the use of combative games. The curriculum includes twelve lessons of self-defence units divided into three blocks, respecting the stages of motor learning. While the first part is focused on preparatory combatives leading to the development of motor skills, the second part is intended to be mastering motor skills (defence against various attacks) and the third part is intended to apply motor skills in self-defence scenario training. The textbook contains text describing the theoretical background of the individual areas of self-defence, video demonstrations, rules of all exercises, and written preparation for all teaching units.