Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1347665, author = {Art, Silverblatt and Volek, Jaromír}, address = {New York, London}, edition = {1.}, keywords = {communication mass communication media literacy media content audiences mediální systém}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {New York, London}, isbn = {0-275-96727-1}, publisher = {Digital International Media Literacy eBooks, KOBO Rakuten}, title = {Mediální gramotnost. Jak rozumět obsahům médií}, url = {https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/medialni-gramotnost}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1347665 AU - Art, Silverblatt - Volek, Jaromír PY - 2016 TI - Mediální gramotnost. Jak rozumět obsahům médií VL - Humanities PB - Digital International Media Literacy eBooks, KOBO Rakuten CY - New York, London SN - 0275967271 KW - communication mass communication media literacy media content audiences mediální systém UR - https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/medialni-gramotnost L2 - https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/medialni-gramotnost N2 - Kniha poskytuje vhled do logiky chování masových médií, respektive jejich vlastníků a tvůrců. Nabízí svým čtenářům výklad základních interpretačních strategií, které by jim měly poskytnout elementární oporu při konzumaci různých typů mediálních obsahů – fiktivních i zpravodajských. Text je koncipován tak, že popis vybraných mediálních strategií a jejich kritickou reflexi, doplňují konkrétní analýzy či ukázky možných reflexivně-kritických postupů. Každá kapitola představuje nejen nový pohled na základní téma konstrukce mediálních poselství, ale současně prohlubuje porozumění kapitolám předchozím. Jeho míru si lze ověřit za pomoci strukturovaných otázek, které uzavírají jednotlivé tematické celky. Ty jsou koncipovány tak, že nejen exponují danou problematiku, ale současně porovnávají vybrané atributy české mediální krajiny s fungováním médií ve Spojených státech, případně v jiných mediálních krajinách. Text tak prezentuje některé doposud nepublikované výzkumy domácího mediálního systému, které tvoří integrální součást následujících hlavních tematických celků: (a) komunikace jako proces, (b) historický a kulturní kontext, (c) struktura sdělení a proces jeho tvorby. ER -
ART, Silverblatt a Jaromír VOLEK. \textit{Mediální gramotnost. Jak rozumět obsahům médií}. 1. vyd. New York, London: Digital International Media Literacy eBooks, KOBO Rakuten, 2016. 255 s. Humanities. ISBN~0-275-96727-1.
|