2016
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICHZákladní údaje
Originální název
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Název česky
Marketing neziskových organizací, sportu a kultury
Autoři
TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICH
Vydání
první. Bratislava, od s. 81-110,115-118, 34 s. 2016
Nakladatel
Wolters Kluwer s.r.o.
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-8168-407-4
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 3. 2017 13:12, Ing. Jana Smítalová
Anotace
V originále
Knižka je určená pre už zainteresovaných čitateľov v problematike marketingu. Jej ambíciou totiž nie je vysvetľovať základné marketingové princípy a poučky, ale naopak poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného komerčného ponímania tejto disciplíny. Učebnica pozostáva z troch kapitol, ktoré približujú aplikáciu marketingových princípov v troch konkrétnych oblastiach – neziskovom sektore, športe a kultúre